Foto van een International 845 XLHoe vernaggel ik een pracht trekker.... Foto is geplaatst door Fendt926Driver op 25-03-2022 om 19:07:34, met 37 reacties.

International 845 XL

+10
Fendt926Driver
Foto van een International 845 XL
Hoe vernaggel ik een pracht trekker...

Reacties

+28
maikjohndeere
Sorry dat ik het zeggen moet maar ik kan het niet laten “hoe vernaggel ik een pracht trekker “ dat vinden genoeg anderen denk ook met de 600s waar jij de cabines afgesloopt hebt en een 2wd as voor geknooid hebt 🙈🙈
+7
Fendt926Driver
@maikjohndeere dat mag jij ook vinden.
Ik hoef toch geen tf correcte tekst te typen per tf er wat die er misschien van vindt?
Mijn foto.
Mijn tekst.
+2
Fiatje640
@Fendt926Driver ken wel een boere opmerking weze😂😂🤣🤣
+2
redeagle14
@Fendt926Driver een Fendt waar de cabine netjes afgehaald is ziet er altijd nog goed uit. Maar zo een inter vergallen is wel erg.
+6
Fast Eddy
Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. Deze eigenaar heeft de neus een beetje aangepast, en ook nog op een nette manier. Er zijn wel ergere dingen te bedenken. Zoals gordijntjes in de cabine veel te dikke chromen uitlaten en een overdaad aan lampjes.
+2
JarnoDrenthe
@Fast Eddy Je past het neusje van Mona Lisa toch ook niet even aan ?
Kunstschennis : )
+4
Fast Eddy
@JarnoDrenthe

Dus jij hebt nooit iets aangepast aan een trekker of auto? Ik weet nog dat als ze bij Combi Drain een nieuwe draineermachine binnen kregen ging de slijptol er ook direct in.
+4
cyrus-van-gelder
@Fast Eddy Dat gebeurt bij mij dus ook als iets me niet naar het zin is. Wordt dus gelijk gewijzigd dan he.
Op me werk heb ik ook wel dingen even aangepast aan de machines. M,n voorganger was een stuk kleiner dan ik met m,n 1.90meter.
Moet wel de hele dag met zo,n machine werken ,dus ..........
+4
Fast Eddy
@cyrus-van-gelder

Dat is ook mijn gedachte. Als je het zo kan aanpassen dat het lijkt of het zo uit de fabriek is gekomen. Dan vind ik een aanpassing goed gedaan.
+4
cyrus-van-gelder
@Fast Eddy Dat ben ik helemaal met je eens Edwin!!! En als ik wat wijzig/ aanpas hou ik de veiligheid wel in acht !!! Heb er geen zin in om met me handen in de machine te komen. Dat zie ik dus echt niet zitten.
  • 🤕🤕🤕🤕🥴🥴🥴🥴🥴🥴
+2
JarnoDrenthe
@Fast Eddy Natuurlijk , doe ik maar al te graag : )
Ik zou het alleen niet doen bij een klassieke youngtimer , bij een John Deere R serie bijvoorbeeld zet ik de haakse slijper er zonder al te veel pijn in.
+1
Fast Eddy
@JarnoDrenthe

Misschien is deze aanpassing ook al tientallen jaren oud.
+13
Fast Eddy
Ik vind het wel meevallen. Menig trekkerfabrikant kan het beter/slechter.
+13
Corne S
Beetje de overgang naar de case 4230. Z'n jongere Engelse broertje met dezelfde motor/ bak onder de kap. Ziet er nog niet eens zo slecht uit, al vind ik het originele vierkante neusje mooier.
@Fendt926Driver we kunnen wel merken dat je dat mooier rood steeds meer begint te waarderen 😉.
+1
casejxu
@Corne S dan is de 4230 puur beter gelukt als deze. Plus die had elektrisch hoog/laag schakeling als optie 💪
+6
Pieter Buren
Doet me gelijk denken aan een duitse Ford 8730 of 8830.
+1
langeslagdiesel
@Pieter Buren doet mij denken aan iets wat uit de voorlader gevallen is.
+10
barteltie
Je kunt er van vinden wat je wilt. Maar het is wel heel netjes gedaan!
+1
Towaberg
@barteltie dat was ook mijn 2de gedacht, knap gedaan. Maar mijn eerste gedacht was bizar!
+2
draaipiet
Het is inderdaad wel heel netjes gedaan, maar mooi vind ik het zeker niet (is gewoon mijn mening), dan zou het praktische nut het moeten winnen, maar dat betwijfel ik. Geef me dan maar een originele 845 XL
+1
kearl
@draaipiet Het nut zal wel iets met de voorlader te maken hebben.
+1
draaipiet
Quote Reactie van @kearl:
Het nut zal wel iets met de voorlader te maken hebben

Dat vermoed ik ook, maar ik twijfel of het nut het gaat winnen van de schoonheid, Er moeten toch wel heel veel voordelen aan zitten wil ik dit gaan kiezen.
+2
JarnoDrenthe
Een minuscule aanpassing met desastreuze gevolgen
+3
draaipiet
Quote Reactie van @JarnoDrenthe:
Een minuscule aanpassing met desastreuze gevolgen

Ja eigenlijk wel ja. Wie zijn neus schend schend zijn aangezicht 😂
+2
JarnoDrenthe
@draaipiet das een mooi gezegde hahah
+2
BuvaM
De neus iets lager dragen is geen slechte eigenschap
+2
BuvaM
Praktische oplossing, verslechtert koeling niet en het is even wennen.
Afwerking voorzijde kon iets beter.
+2
stegboer
Wat is de meer waarde van deze aktie volgens mij heb je weinig meer zicht
+2
Kramer U800
Wel praktisch.
+3
WaterDeutzer
Mooi is anders, maar deel m'n mening met anderen dat het technisch wel deftig is uitgevoerd. En de reden: beter zicht op voorladerwerk is ook plausibel.
+3
Towaberg
We hebben toch weer eens wat aparts gezien 😉
+1
draaipiet
@Towaberg Dat in ieder geval wel 😂
+2
VBM 814
Jez*s is er een stelconplaat over de bakrand gekieperd😂
Leuk bedacht absoluut maar ik hoop dat er nog een 2e motorkap bij de tractor is.
+4
toonvanbergen
Het belangrijkste is dat de tractor doet wat hij moet doen. De modificatie is proper afgewerkt. Mooi of niet mooi is voor ieder verschillend!
+2
Towaberg
Ik heb bijna alle meningen gelezen hier. En ik sluit mij aan bij de voor en tegenstanders, iedereen mag gewoon zijn mening hebben wat mij betreft. Tractorfan is geen forum om je gelijk te halen, maar om je passie en eventueel mening te delen, zonder dat er Facebook gewijs een domme discussie dient gehouden te worden,toch?
+1
draaipiet
Quote Reactie van @Towaberg:
Ik heb bijna alle meningen gelezen hier. En ik sluit mij aan bij de voor en tegenstanders, iedereen mag gewoon zijn mening hebben wat mij betreft. Tractorfan is geen forum om je gelijk te halen, maar om je passie en eventueel mening te delen, zonder dat er Facebook gewijs een domme discussie dient gehouden te worden,toch

Wijze taal 👍👍

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 845 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!