International 844 S
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
andere achterbrug. H-bak +20%
Laatste
Reacties
En het schakelen gewoon bij het stuur.
Hoezo een andere achterbrug? nou omdat De synchroom messen uit de achterbrug liggen die ik nu nog heb. En het differentieel is knetter versleten. Ook wou ik graag een H-bak omdat ik dit gewoon fijndere bakken vind en de 20% reductie staat mij ook wel aan.
Naar mijn wetende heeft een 844-s maar 2 type's versnellingsbakken/achterbruggen. namelijk de H-bak en de normale bak waar je van de achteruit door de laag naar de hoog moet schakelen. De groepen bedoel ik dan he
hoe kan het differentieel van zo'n trekker dan zo gauw al versleten zijn ?