Foto van een International 844 S, bezig met poserenbezig met het vervangen van de remmerij  steekas kering en nog wat kleine dingen

International 844 S

ihnkearltje
Foto van een International 844 S, bezig met poseren

bezig met het vervangen van de remmerij steekas kering en nog wat kleine dingen

Reacties

robinsiebring_IH
Wil dat wat die remmerij?, de remmerij van mijn 724 moet ook los maar ik heb nog niet eerder remmerij of dergelijk los gehad
1046
@robinsiebring_IH

is goed te doen , heb et bij mijn 654 ook zelf gedaan
ihnkearltje
Inderdaad
pino
Klote dingen om te vervangen vind ik vergeleken met de Renault,s die wij hebben. van de 624 al keer vervangen veel meer werk.
takeuchipower
@robinsiebring_IH

bij een 724 zitten droge remmen op, hier zitten natte remmen op
robinsiebring_IH
Oke, bedankt voor de info, mijn trekker remt zeer slecht, en pakt hem ook vrij slecht, soms moet ik 3 keer trappen voordat hij hem pakt
Sanderford
@robinsiebring_IH

Zou dat misschien niet eerder in je remcilinder zitten die onder de treeplank zit keerring lek ofzo en dan lucht int systeem?
robinsiebring_IH
Ik heb geen remcilinder onder de treeplank zitten, mijn remmen lopen met stangentjes naar achter en daar gaan ze de as in
ihnkearltje
Als het goed is zijn het bij een 724 gewoon droge voeringen die met behulp van kogels 2 platen uit elkaar gedrukt worden. het kan zijn dat de kogels niet meer goed kunnen rollen en/of vlakke kanten aan kunnen zitten waardoor je vaker moet trappen om hem toch te kunnen bewegen.
robinsiebring_IH
Oke, bedankt voor de info ik zal hem binnerkort eens los halen 😄
Corne S
Heb die van mijn 624 ook al een keer beet gehad. Remmen werden gesmeerd door lekke keringen. Let op, bij de droge remmen zit er vlakbij de kering een gaatje, zodat de zweetolie naar buiten kan lopen, zonder de remmen te smeren. Zat bij mij verstopt.

Binnenkort weer open. Rechterkant gesmeerd door de hydroliekventielen (ga ik de volgende keer vloeibare pakking gebruiken). De linkerkant loopt regelmatig aan en wordt erg warm (stinkt).
Wat kun je hieraan doen, zonder dat mechanisme te vervangen (kost +- 200 euro)??
brauheist
Ik probeer even wat foto s te vinden van het vervangen van de remmen maar heb even een reminder nodig van iemand, heb ze ooit van een 845 vervangen.
Mijn 856 druk ik de ene kant dieper in als de ander, er zit geen lucht meer in de leiding en verdenk de o ringen in de achteras. Kwam ik al bij de remmen als ik alleen die grote imbussen eraf draaide of moet de as er af zoals op deze foto?
Als ik het nog goed weet liggen de remmen in de olie van de achterbrug?

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!