International 844 S
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
bezig met het vervangen van de remmerij steekas kering en nog wat kleine dingen
Laatste
Reacties
is goed te doen , heb et bij mijn 654 ook zelf gedaan
bij een 724 zitten droge remmen op, hier zitten natte remmen op
Zou dat misschien niet eerder in je remcilinder zitten die onder de treeplank zit keerring lek ofzo en dan lucht int systeem?
Binnenkort weer open. Rechterkant gesmeerd door de hydroliekventielen (ga ik de volgende keer vloeibare pakking gebruiken). De linkerkant loopt regelmatig aan en wordt erg warm (stinkt).
Wat kun je hieraan doen, zonder dat mechanisme te vervangen (kost +- 200 euro)??
Mijn 856 druk ik de ene kant dieper in als de ander, er zit geen lucht meer in de leiding en verdenk de o ringen in de achteras. Kwam ik al bij de remmen als ik alleen die grote imbussen eraf draaide of moet de as er af zoals op deze foto?
Als ik het nog goed weet liggen de remmen in de olie van de achterbrug?