International 844 XL
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Omdat het een ergo-s is?? Hij komt uit Duitsland, en loopt nu ong 4 jaar hier. Die lampen zijn wel van het goede type, maar later overgezet van een nieuwer type..
Goed opgelet!
En ik doelde inderdaad op t feit dat de lampen affabriek op deze trekker zaten, was optie
Dat hebben die Duitse wel vaker ja. Achterop zit er maar 1 op.. Die heeft wel een wit kapje.. Achterop hebben ze er een extra olietank op het spatbord gezet, en er zit een luchtreminstallatie op. Vandaar dat extra stuk op de motorkap.. Anders paste het niet..
Luchtrem schijnt al jaren verplicht te zijn, als je de weg op wil. Hydraulisch bekrachtigde remmen, of 100% mechanisch?
Ik dacht dat de remmen van de trekker hydrolisch waren.. Maar dat weet ik niet zeker. Luchtremmen zijn alleen voor de aanhangwagen..
Deze zijn mechanisch Hydraulisch heeft er nog cylinders op, volgens mij
Ik heb even nagevraagd, maar ze zijn hydrolisch. Volgens mij zijn die '100% mechanische' remmen die jij bedoelt alleen op de 745 geleverd.. Niet op de 844/845..