International 423
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 423 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
?
Volgens Berenkracht slipt hij in de lage gearing, dus zit hier een dubbele drukgroep op zoals op bijgevoegde link?
kramp.com/shop-nl/nl/…
Nog even voor de volledigheid over de Agriomatic: om hem op te stellen moet je het ronde plaatje aan de linkerkant rechtsom draaien en aan de rechterkant linksom.
@Dairy-Special idd, aan de linkse kant is het in de richting van de klok draaien. Ik dacht dat dat in Frankrijk zo gedaan werd, maar het kan natuurlijk dat een enkele Duitser het ook heeft. Onze 453 heeft het op deze manier en dat is een Franse, vandaar dat ik daar in het verleden wel es wat opzoekingswerk over heb gedaan..
Hoe is het eigenlijk met slijtdelen?
Daarop doelde ik inderdaad ja. Simpelgezegd: gooi m er alsjeblieft uit, wanneer de lamellen op zijn? Of gaat dat geintje niet op, voor de Agrio 8+2? Dat Fricke er nog niet aan gedacht heeft... Of K. Ramp...
Wat bedoel je met een mof? Een starre as? Zodat de aandrijving gewoon door loopt naar de versn.bak in plaats van dat die wordt geregeld door de agrio-s?
Aha! Nee dat heb ik ook nog nooit gezien. Bij mij op t werk hebben ze ook een 523 met agrio-s, werkt echt super fijn als je steeds heen en weer moet. Maar wat moest je ook alweer juist niet doen als je de agrio wilt sparen? Agrio in neutraal zetten en pook in gang laten staan? Of hoe zat dat?
Okee, weten we dat ook weer. dankje