Case International 856 XL
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 856 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
@cormickdriver hoezo? met die boer die wel een renault heeft kuilen we samen mee in.
Dan haj geen concurrentie
Raar... Wat hej met dat tamme schoothundjen edoane...
Puur geluk haha
En geluk is.... :lol:
Een kleibaantje die goed uitpakte. Eibergen 22e van de 28 meende ik dat ie was. Maar oefening baat kunst, en we zullen hem vast wel vaker zien. Altijd mooi om met n 4 pittertje die 6 cilinders van dik 100pk eraf te doen
Denk, dat Tom sowieso al 1 nadeel heeft. Zit te kort aan zijn gewicht. Hij kan dan niet meer spul toevoegen zoals dubbellucht of gewichten. Voor de 5,5 ton is deze trekker qua vermogen weer te licht, denk ik.
eibergen ging idd niet zo goed zoals @Inter724 al zei. jaa was wel mooi. en er was belangstelling naar de trekker.
Belangstelling? Wattan?
Mooi toch!
Achja, je kent mijn mening over dit type he
Achja, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, ook op de R&D-afdeling van IHC in Neuss is er een gemaakt.
Wist je dat er ook mensen zijn, die geen fouten maken?
Die werken niet
kan t niet duidelijk zien, maar lijkt me van een 743/745/845XL, of niet?
Is in feite niet anders als van een 856
Alleen de bovenste pijp. Denk, dat als je m bestelt voor een 856, je deze gewoon krijgt hoor
Had een DT268 in moeten liggen Bak is te zwaar voor het motortje