We hebben hier een oude Miedema opraapwagen (enkelasser op heel brede banden) die we inzetten in natuurgebieden. Deze is uitgerust met een tapijt met L-ijzers en kokers. Nu trekken we regelmatig deze ijzers krom waardoor die uit de kokers schuiven en in het gras komen te liggen tijdens het lossen. Terug recht maken is nogal een werkje omdat ze over de volledige lengte buigen. Iemand een idee waarom deze krom gaan? Overbelasting uiteraard, maar waarom? Wagen te vol? Materiaal te zwaar? Zouden we deze misschien beter vervangen door een ander type of vorm van lat? Vastlassen op de ketting is misschien ook nog te doen maar dan gaan we waarschijnlijk andere problemen krijgen als de lat krom is.
De laatste 5x dat ik mijn trekker heb gebruikt begon hij bij volle gas te sputteren, viel de moter stil waarna hij niet meer startte. Na het onluchten kon ik er telkens terug mee aan het werk. Vandaag viel de motor stil terwijl hij stationair stond te draaien. Wat zou de oorzaak kunnen zijn van dit probleem? Ik gebruik gewone diesel.
Ik wil meer weten over de voor assen werd dit vanuit de fabriek gemaakt? (4x4) Zijn er veel gemaakt in het type 178 4x4? GR koen
Ik zoek een volledige koppeling voor een MF565. Ik heb al over het internet gesurft voor de koppeling moar ik kan hem nergens vinden
Woonplaats: Friesland Leeftijd: 35jr Laatst online: 5mnd geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: