Ben een front pto op de 6310 aan het monteren orginele schakelaar maar waar en hoe moet deze er op zodat het lampje gaat branden op het schermpje heb 4 de zelfde stekkers in de kabelboom bij het. scherm en onder de hydrauliek hendels maar kom er zo niet uit iemand hier het vaker gedáan ?
Iemand noch toevallig wiel gewichten voor deze velgen te koop
Ben bezig met een hilo van de 3130 maar nou slipt ie onder zware belasting nou kijk ik op de tekingen dat ee 2 platen meer in moeten maar dat gaat niet passen of zijn er later aanpassingen geweest?
Hallo mijn jd 2130 gooit koelvloeistof eruit, dit gebeurd al als hij bijvoorbeeld 10-15 minuten stationair staat te draaien. Als ik de dop eraf heb komt de koelvloeistof eruit als de motor op temperatuur komt. Er zit niet teveel in Ik heb de kop eraf maar zie verder niks aan de koppakking Wie weet wat dit kan zijn Er komt geen koelvloeistof bij de olie of andersom
Beste tf`ers, Ik probeer een lang verhaal een beetje kort en bondig uit te leggen, en hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Sinds een tijdje ben ik mijn opgeknapte 3130 weer terug in elkaar aan het steken, en hierbij ook het Prioriteitsventiel/voorrangsventiel rechts onder de de trekker. Dit ventiel zorgt er dus voor dat je altijd kunt remmen en sturen ook al vraagt je machine alle olie. Het ventiel wordt gevoed door de pomp vooraan aan de krukas, Ik heb hierbij de druk gemeten en die was 170 bar. Nu heb ik al enkele keren gehad dat gewoon bij stationair draaien de o-ring waarmee dit ventiel tegen de achterbrug zit geschroefd eruit springt, en de olie dus alle kanten op spuit. Na 2 keer deze o-ring te hebben vervangen was ik het beu, en ben ik verder gaan zoeken. Maar tot mijn spijt kan ik geen gekke dingen vinden. Is het mogelijk dat de stift die erin zit een klein beetje speling krijgt en vast gaat zitten? normaal zou hij dan door de overdruk moeten gaan lijkt me? zou de overdruk van de pomp zijn werk niet goed doen? Heeft iemand een idee of ervaring hiermee? ik wordt er ondertussen moe van en kan geen reden vinden waarom deze o-ring er steeds uitspringt. bedankt!
Ik heb vorig jaar 2 keerringen vervangen, 1 in de hilo en 1 waar de buitenste as in loopt, hier ook een bus vervangen. Nu lekt hij hier nog steeds. Weet iemand wat ik zou vergeten zijn of komt dit ergens anders door? Als de olie warm is lekt deze best veel.
Leeftijd: 24jr Laatst online: 6d geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: