Deutz D25S - Hulp bij herstellen kabelboom.

Beste leden. Ik ben een jaartje op 2 de gelukkige eigenaar van een deutz d25 s, l2f812 motor. Vrij vlot na de aanschaf kwam ik er achter dat de bekabeling een bende was. Licht rechtstreeks op de schakelde plus aangesloten, zeer dunne draadjes, ect. Ik zou dit herstellen of laten herstellen. Door persoonlijke omstandigheden is dit een jaartje opzij geschoven. Nu vorige jaar was mijn koppeling op. Maar nu gaat het echt gebeuren, maar heb wat hulp nodig. Wil kan, wil mijn helpen met de volgende vragen: - hoeveel amp moet ik hebben voor mijn voorgloei controle?. Ik denk 20 amp - welke kabeldikte moet ik gebruiken voor de voor en achterlampen ? 0.75mm? - welke kabeldikte van de contactslot naar de trekschakelaar en van de trekschakelaar naar de voorgloei controle.? - Hoe moet ik de oliedruksensor aansluiten op de controlelampje? En loopt 1 draad van de sensor naar de controlelampje en ook een masa kabeltje van de lamp naar een masa punt volgens mij maar hangt nu opeens los. Eerst brande hij, nu niet als ik hem in contact zet waf logisch is. Lampje is heel - en als laaste. Ook brande een accu lampje als ik hem in contact set, dat doet hij nu ook niet. Hetzelfde probleem als de olie controlelampje? Die draad was doorverbonden naar de controlelampje Lampje is heel. AANVULLING: Ik wil ook een hoofdschakelaar plaatsen. Ik zoveel amp voorbijkomen bij belasting 1000amp, 2500 amp ect ect. Ik heb een 50mm2 kabel lopen war hij tussen moet. Wat raden jullie aan? Hartelijk dank voor uw hulp. Mvg Bernard

Bkdeutz


Foto’s
0
Video’s
0
Topics
0
Reacties
33
Stemmen
5
Volgers
0

Over mij

Leeftijd: 37jr
Laatst online: 1wk geleden

Ik woon in een mooie vissersdorp en rijdt als hobby met optochten mee en ga ook af en toe naar evenementen met de deutz d25

Bedrijven

Ervaring

Ik heb ervaring met de volgende machines:

Merk / type Waardering