Ik ben op zoek naar een (bij voorkeur) originele uitlaat demper voor een Fendt 102s welke naar boven gaat. Mocht er iemand wat hebben liggen dan hoor ik het graag.
Hallo, Ik wil mijn uitlaat graag naar boven ombouwen en ben op zoek naar een passend spruitstuk. Ik heb een luchtgekoelde 102s met een MWM D325-3, past hier een uitlaatspruitstuk op van een MWM D225/226-3 uit een watergekoelde 100 serie 3 cilinder of moet ik specifiek op zoek naar eentje voor een luchtgekoelde? Ze lijken in eerste instantie hetzelfde zie foto voor het spruitstuk dat er nu bij mij op zit. Mocht iemand iets hebben liggen dan hou ik mij aanbevolen.
Ik ben een Ramrod 750 skidster in orde aan het maken en nou lekt deze behoorlijk olie op de hydrauliek ventielen van de besturing. Ieder ventiel lekt wel iets en allemaal op ogenschijnlijk hetzelfde punt. Ik heb wel ervaring met het reviseren van Bosch ventielen met exploded views erbij, maar voordat ik hierin duik probeer ik toch eerst wat extra info te vergaren. Kan het zo simpel zijn als een ontbrekende O-ring bij het “palletje” tussen de aansluiting van de beide slangen? Het palletje beweegt verder niet, ook geen schroefdraad oid te bekennen. Wel lijkt er een soort groef in te zitten. Deze groef in combinatie met de schuine zijde van de behuizing deden mij vermoeden dat er misschien een O-ring in zou passen. Alleen zou het wel vreemd zijn dat deze O-ring vervolgens volledig in het zicht zit zonder afdekking.. Heeft iemand wellicht ervaring/herkend iemand de ventielen? Wat ik erop kan aflezen is: serie 1cex8 en serie 1cex11 (de laatste zit in het midden en is voor de extra functie, de rest genoemde zijn voor de aandrijving en bediening van de arm en bak). Google bied tot op heden geen soulaas. Ik hoop dat de foto’s voldoende duidelijkheid geven.
Heeft er iemand ervaring met een grondboor achter de trekker,blijft deze waterpas als je de hef laat zakken en de trekker niet verplaatst?gaat om 2000 gaten in (hoop ik) stevig zand van ongeveer 75 cm diep met een diameter van 15 cm ,kraan is geen optie, trekker is 26 pk
Hallo allen, Nu het weer kouder wordt komt de vraag bij mij weer naar boven. Mijn Mecalac 11CX heeft zodra het kouder weer wordt moeite met starten doordat hij niet vlot genoeg rondgaat. Overstarten met de tractor bied soulaas en dan slaat hij ook direct aan omdat de startmotor dan net wat harder rond gaat. Bij koud weer is de olie natuurlijk dikker en zoals ik het begrepen heb moet de startmotor dan twee hydrauliekpompen en de motor rondtrekken en daar heeft hij dan moeite mee. Accu is nieuw en 145Ah met Een startstroom van 700Ah als ik mij niet vergis (zoals aangegeven in de boekjes). Is dit een herkenbaar probleem bij een 11CX(i) en zo ja hoe is dit het handigst wel of niet op te lossen?
Woonplaats: Onder de rook van Nijmegen Leeftijd: 35jr Laatst online: 16u geleden
Hobbymatig “boeren”.
Ik heb ervaring met de volgende machines: