Foto van een International 533 weer verder gegaan met de trekker. Kop heeft een complete revisie gehad. Cilinderbussen zijn gedemonteerd druklagers zijn eraf en bij nadere inspectie is gebleken dat er

International 533

Yanmarthomas
Foto van een International 533 weer verder gegaan met de trekker. Kop heeft een complete revisie gehad. Cilinderbussen zijn gedemonteerd druklagers zijn eraf en bij nadere inspectie is gebleken dat er ook een nieuwe koppelingsset tussen moet. Dat is niet anders
. Nu schoonmaken en lijstje maken wat we allemaal moeten hebben.

Reacties

Heb jij de cil.kop laten vlakken ?
Yanmarthomas
@tractor junkie xl kop is eerst afgeperst daarna is hij gereinigd toen zijn de klepzittingen gefreesd kleppen geslepen nieuwe klepsteelrubbers en de kop gevlakt.
Corne S
Netjes! Verstuiver bussen ook na laten kijken? Als je revisie echt compleet wil doen, zou ik de verstuivers laten testen en nog even naar de spelling van de aandrijftandwielen van motoroliepomp laten kijken. Kunnen ze eventueel iets strakker zetten.
Yanmarthomas
@Corne S verstuiverbussen zijn goed. Verstuivers zijn getest en ze opende alle 3 op 180 bar. Hij heeft ze weer op 210 kunnen krijgen. Goeie tip van de oliepomp.
+1
Corne S
@Yanmarthomas
Bij mijn 856 zijn ze gereviseerd ivm startprobleem. Niet dat ik verschil heb gemerkt, maar revisie bedrijf wel.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 533 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!