Mijn remmen doen het niet meer zo goed, alleen als ik pompend rem heb wel genoeg rem druk. hoe kan ik dat oplossen?
Beste tf'ers, Ik weet een fendt 816 te koop staan waar ik wil gaan kijken. De trekker is afkomstig uit het buitenland en heeft al de nodige uren gelopen, van buiten (en cabine idem)gezien nog wel heel netjes. Zijn er zaken waar ik specifiek op moet letten bij een 816? Hoe kan ik de staat van de koppeling controleren? Als er verder nog dingen zijn waar ik op moet letten dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt voor de tips!
Weet er iemand oplossing voor een hefarm die willicht te licht is voor een maaier van 3,4 met kneuzer de mijne is namelijk dubbel geplooid
Bijna 4 jaar na aankoop van een enkelas Schouten Quadro deze week het apparaat uit de bosjes getrokken en begonnen aan het project. Plan is andere wielen en de 6 meter Schouten bemester verwisselen voor de 7 meter Slootsmid die ik achter m'n huidige giertank heb. Ook is de Borger verdringerpomp toe aan een revisie, daar komt hoogstwaarschijnlijk een bsa wormpomp voor in de plaats. Er staat niks 100% vast, dus opmerkingen en ideeën zijn altijd welkom. Deel 2: https://www.tractorfan.nl/topic/245012/
[b]Originele beschrijving[/b] Een groep agrariërs uit Flevoland heeft het plan om oude tractoren door de overheid op te laten kopen en te laten vervangen door nieuwere modellen.
Ik heb wat problemen met mijn gelijkstroomdynamo. Nu, een revisie kost al wat meer dan een alternator/wisselstroom dynamo.. En aangezien wisselstroom efficiënter is, valt mijn keuze daarop natuurlijk, maar dat is niet origineel... Nu is de vraag, bestaan er wisselstroom dynamo's met het oude uiterlijk? Ik heb al gehoord dat ze de oude dynamo laten steken en een alternator erboven, uit het zicht plaatsen om het originele uiterlijk niet te verliezen. Of denken jullie dat dit geen struikelblok is, zo'n nieuwe alternator in het zicht? Ik hoor het graag!
Hallo hier,ik ben van plan een Fendt 306lSA aan te schaffen met 9000 uren.Welke prijs mag ik daarvoor betalen?En onderhandelen met de eigenaar?
Sinds gistermiddag word de achterbrug van onze Same gloeiend heet. Ik was water aan het rijden met de giertank toen ik witte rook onder de cabine ontdekte. Dat ik uitstapte ben ik gaan kijken waar zit vandaan kwam. De hele achterbrug, achteraf en zelfs de trekbek waren vreselijk warm/heet. Ons idee zelf was dat er te veel / te weinig olie in de achterbrug zit. Heeft iemand verder een idee?
Woonplaats: Middenbeemster Leeftijd: 35jr Laatst online: 13u geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: