We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 585.
Overige machines in deze serie:
Er zijn een <strong>paar</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 585, gezamenlijk zo'n 5.300 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Weet iemand de klepspeling voor een koude motor? In de bijlage staat alleen de speling voor een hete motor.
Ik heb een vraag over een international 585 xl. Ik heb wat kleine lekkages aan de achterbrug verholpen en toen ook maar direct de hydrauliek olie ververst met ook een nieuw oliefilter achterop. Nadat dat allemaal lekvrij is stuurt de trekker niet meer. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Is het ontluchten of wat anders
Ik heb een international 585 xl pas gekocht. Bij deze zit achter de cabine een lange pijlstok. Hier zie ik geen vloeistof meer aanzitten. Denk dat ik moet gaan bijvullen. Wat pijl ik met deze Pijlstok en welke olie moet erin?
En waar moet ik de olie indoen.
Bij veel international tractoren moet je onder de motorkap een schroef open draaien om de verwarming te laten werken. Bij mijn 585 XL kan ik deze schroef of mogelijkheid niet vinden.
Weet iemand hoe de kachel werkt van dit type tractor.
alvast bedankt.
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn 585xl.
Als ik hem in de achteruit zet, dan wil ie wel rijden maar moet je de pook wel vast houden, anders schiet hij uit de versnelling.
Verder wil de trekker ook niet in de lage gearing. De trekker doet het verder prima in de hoge gearing 1234 en hi lo doet het ook nog prima.
Heeft iemand dit probleem gehad? Zoja, wat zou de oorzaak kunnen zijn
Mvg
Ik zou graag een aanhangwagenremventiel op een case 585XL bouwen. Waar moet ik rekening mee houden en wat gaat een en ander kosten?
Kon hem alleen bij sparex vinden.
Kan iemand me vertellen wat deze kost zodat ik de prijs ongeveer weet?
Hallo,
ik heb nu een stel cultuurwielen onder mijn zojuist aangekochte 585 XL.
Nu moet daar wat anders onder, normale banden, hoeft niet nieuw. Welke velg /steekmaten moet ik hebben.
Passen er ook op van andere merken?
Berry
Ik ben erachter gekomen dat de koppelingsplaat van mijn international 485 xl versleten is nu heb ik wel meerdere keren andere modelen gesplits maar dat waren hoofdzakelijk duitse modellen en dat stelt niet zoveel voor maar nu heb ik horen zeggen dat een engelse behoorlijk wat lastiger is. Waar moet ik rekening mee houden en wat kom ik tegen zodat ik niet voor verassingen kom te staan.Het sleutelen is me niet vreemd maar misschien heeft er iemand nog wat nuttige tips .Het is geen 585 maar een 485 xl maar de 485 xl stond niet op de keuzelijst