Beste, Ik ben een Ford 3000 in orde aan het zetten voor een kennis waarvan geen enkele hydraulische functie werkte (trekker stond reeds 4 jaar buiten) De trekker is uitgerust met een oliepomp linksvooraan, aangedreven door de startkrans van de motor. Ik heb de filter vernieuwd en olie op peil gebracht en de hef werkt nu terug. De frontlader daar in tegen krijg ik nog geen beweging in. De drukleiding van de frontlader is aangesloten onder de stoel op het hefdeksel. Daar zit een stuurschuif die je volgens mij in 3 standen kan bedienen. Als de schuif helemaal ingeschoven is kan ik de hef bedienen, op de 2 andere standen kan ik de hef niet bedienen maar komt er geen olie uit de drukleiding die naar de frontlader gaat. Deze drukleiding heb ik al eens gedemonteerd van het hefdeksel maar zonder resultaat als ik de stuurschuif op verschillende standen. Heb ik iets over het hoofd gezien waardoor ik hier geen olie/druk heb op deze leiding? De hefinrichting werkt goed ook met gewicht gemonteerd in de hef. Ikzelf werk dagelijks aan Fiat tractoren en dit is de eerste kennismaking met een Ford, dus de werking van deze trekker is mij onbekend. Is er ergens een hendel of knop die in een andere stand moet staan? Of is er ergens een gekend probleem die ik moet nakijken? Alvast bedankt voor de reacties.
Hallo, Ik ben van plan om mijn fiat 110-90dt te laten herspuiten of om dit zelf te doen. Ik vroeg me af hoeveel dit zou kosten indien je dit laat doen of wanneer je dit zelf doet. Ik heb dit zelf nog nooit gedaan. Is dit moeilijk of valt het wel nog mee? Alvast bedankt
Uiteindelijk heb ik de gebruikershandleiding van de TU 1700 gevonden; weliswaar in het Japans, maar met google translate in de camerastand is hij wel bruikbaar. Als je belangstelling hebt, laat maar weten. PS De service manual heb ik helaas nog niet gevonden.
Handrem van fiat 70 90 is stuk .Hoe herstel ik dit. Is het een kabel?
Zie titel
Ik kan een Fiat 211R kopen echter de motor moet zelf ook in warme toestand lang voorgegloeid worden. Wat kan ik als onkosten verwachten om dit probleem op te lossen ?
Hallo, ik heb hier een fiat winner f130 van 1993. Sinds kort kan je de 2de versnelling niet meer krijgen al rijdend en als je hem in zen vooruit steekt gebeurt het dat hij terug in Neutraal gaat. We hebben zelf al wat bijgedraaid aan de versnellingen want we hadden ook problemen met de rest van de versnellingen. de fiat heeft nog geen 4000u en de koppelingsplaat is 1000u geleden vernieuwd. Kan het de synchro zijn die kapot is of is dit meer? En hoe kan je dit weten? met vriendelijke groeten Wane
Woonplaats: Gistel Leeftijd: 23jr Laatst online: 1wk geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: