Hallo allemaal, Ik heb een vraag over de oliestop van het hefdeksel van een case 745xl, ik wil hier graag drukloos retour op bouwen en daarvoor wil ik graag weten welke draad er in deze stop zit. Zodat ik hier een snelkoppeling op kan bouwen. Mvg Gerjon
Ik ben op zoek naar de steun met aan beide kanten drie gaten waar de topstang in hangt en de bijbehorende stabilisatie veer die er achter zit Weet iemand iets of heeft iemand zoiets liggen
Zijn zuigers en bussen van histoparts of een pat techniek van goede kwaliteit? Of kan ik beter naar een mechanisatie bedrijf gaan om zulke onderdelen te kopen?
Hallo, Ik wil de versnellingsbak olie van mijn 1056 verversen, Ik krijg alleen nergens gevonden waar deze afgetapt en bijgevuld moet worden, idem dito voor het hydraulisch systeem. Deze wil ik nog niet aftappen maar wil wel weten hoe en waar dat moet. Heeft er iemand foto’s oid waar de aftap pluggen voor de versnellingsbak olie en hydrauliek olie zitten? Gr Thomas
Alternatieve olie moet wel minimaal de case ih B6 specificatie hebben.
Goedemiddag allen, Nu we wat meer tijd hebben zijn we eens in de foto albums gaan kijken. Nu kwamen we ook een foto tegen van de trekker waar mijn opa de boerderij mee heeft opgebouwd.( zie bijlage) nu vermoeden we na wat onderzoek gedaan te hebben da het een van de 3 of 4 cilinders moeten zijn. Hij zou van ongeveer 1964 moeten zijn en vermoeden een d326 of een d432. Kunnen jullie ons verder helpen want we zouden dan graag zon trekker weer kopen en opknappen. Zal vanmiddag nog eens zoeken of ik nog meer fotos of info vindt. Groet Wybren de Vries
Hoi allemaal, Even een snells vraag, Bij mij lekt de keerring op de ingaande as op de 4wd pot. Ik heb alles al zover gedemonteerd en vrij liggen maar hoe krijg ik die ingaande as eruit? Als ik de tekening bekijk moet die eruit kunnen zonder het huis uit elkaar te halen?
Ik ben recent gaan kijken naar een international 844S. Mooi opgemaakt qua carrosserie, motorrevisie, nieuwe koppeling en remmen. Enige wat me opviel: bij inschakelen 4x4 (nog volledig mechanisch bij deze, gelukkig) hoorde ik als ik wat sneller reed een ratelend geluid. Is dit normaal? Of indien niet wat zou dat kunnen zijn? Volgens mij van de kardanas maar weet niet of het normaal is dat deze wat lawaai maakt als je wat sneller rijdt?
Ik heb de drie verstuiver nozzels vervangen en nu loopt de motor stationair onregelmatig. Waaraan zou dit kunnen liggen. Het zijn de juiste vervangings nozzels. Ik heb alles goed schoongemaakt, op de juiste manier gemonteerd. Vast dank voor het lezen van dit topic.
Hallo, Ik ben bezig aan een international 744 met d239 motor waarbij er brandstof lekt langs de verstuivers dus wil ik graag de koperen/messing bussen (tubes) waar de verstuivers in zitten vervangen. Hoe krijg ik deze eruit? Alvast bedankt! SIEBE
Stuurarm kogel , ik zoek de originele bout. Waar kan ik die originele bout bestellen of kopen. De bout breekt niet maar slijt uit , de kogel valt er gewoon uit naar beneden de kogel is nog in goede staat. Ik heb het vervangen door een gewone bout maar je ziet wat er gebeurd met de bout na enkele maanden.
Hoi, Sinds 1 dag heb ik last van dat mijn linker knipperlicht het soms niet en soms wel doet. Als de rechter richting aan gaat, gaat zo als gewoonlijk de rechter kant knipperen en het lampje op het dashboard. Als de linker richting aan gaat dan knippert hij even en daarna niet meer ( of steeds wel en niet), dan gaat het lampje op het dashboard van de richtingaanwijzer + 2 aanhanger richtingaanwijzer knipperen. Ook gaan de handrem , olie en accu lampje mee knipperen, Tank meter en temperatuur meter gaat ook mee op en neer. ( stilstaande motor) ( bij draaiende motor brandt de accu , olie natuurlijk niet) Wanneer de linker knipperlicht aanzet springt de zekering kapot. Wie kan mij helpen met mijn probleem. Alvast Bedankt =)
Woonplaats: Niebert Leeftijd: 34jr Laatst online: 5u geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: