Hoi, afgelopen zaterdag heb ik meegedaan aan de trainingsdag trekkertrek. kwam rond de 50-60 meter. ik weet dat dit ook vooral een kwestie is van gewichtsverdeling, trekpunt, lucht in de bandjes en noem het maar op, maar vermogen lijk me ook wel belangrijk. nu heb ik voor de waterrem gestaan daar en daar kwam 50 pk uit, terwijl het mij lijkt dat zoon trekker minimaal tussen de 60-65 pk zou moeten hebben omdat ie ook zo op papier staat. Ik wil natuurlijk wel zoveel mogelijk uit mn trekker halen en daarom twijfel ik of ik nog wat aan de motor moet gaan aanpassen of niet. Wat zijn jullie meningen? bedankt.
We zijn met een motorrevisie van een Zetor 6911 bezig. Nieuwe onderdelen vinden lukt nog wel ,maar de info van de aanhaalmomenten om alles weer vast te zetten hebben we niet . Waar kunnen we die vinden ? Gr
Goedenavond, Ik ben bezig om een wielkeering van mijn international 644 te vervangen, maar kom niet veel verder dan het wiel eraf halen. Ik heb namelijk geen idee hoe ik dan de wielkeering eruit moet krijgen. zie bijgevoegde foto. Alvast bedankt
Hoi, vanavond ben ik gaan kijken bij een pz 185. De verkoper had hem achter de trekker en tot mijn verbazing paste de maaier niet want de wielen liepen tegen de kappen aan. Zou kunnen liggen aan dat de hefarmen van die trekker relatief kort waren, maar dan zou het nog steeds maar een paar centimeter schelen en bovendien moest de maaier dan volgens mij ook nog verder naar rechts terwijl dit niet eens zoon grote trekker was (spoor 1.65 volgensmij). Heeft iemand hier toevallig ervaring mee want vond het een bijzonder verschijnsel dat een veel gefabriceerde maaier niet achter een redelijk standaard trekker past. Alvast bedankt!
Hoi, afgelopen week is mijn knipperlichtrelais gesneuveld. Nou ben ik gaan neuzen op kramp, maar het relais dat wordt aangegeven voor bij mijn trekker kost meer dan 200. Zijn er ook goedkopere alternatieven of moet ik per se een gebruiken die erbij hoort
Hoi, sinds afgelopen week toen ik mijn trekker wou starten hield de startmotor maar niet op met ronddraaien, echter, slaat hij niet aan op de motor en toen ik de motor dus uitzette hoorde ik alleen nog een hels kabaal van de ronddraaiende startmotor. Ik heb de massa er maar afgehaald. Nu wil ik dit zo snel mogelijk weer repareren maar heb geen idee wat het probleem zou kunnen zijn en ik trek ook liever niet zomaar van alles los. Iemand een idee?
Hallo tf'ers Ik heb een inter 644, en de hendel bovenop de hefarm (geen idee hoe die officieel heet) is links afgebroken. Ook is dit een iets ander type dan rechts. Bij onze 744 is dit precies hetzelfde verhaal. Weet iemand hoe het origineel zat en waarom dat die afgebroken kan zijn? Alvast bedankt
Hoi, Wij hebben aan onze fendt 412 op dit moment enkel een verstelbare trekbek zitten, maar willen er ook graag een kipperknobbel, k80 en eem zwaailat bij. Nu hebben we gezien dat daar loeizware frames voor zijn die je steeds moet verwisselen, maar ik weet ook dat ze bij case bijvoorbeeld een systeem hebben dat je de zwaailat zo kunt verwisselen voor een k80 koppeling bijvoorbeeld zonder dat je hier een dikke krik bij nodig bent. Mijn vraag is of er ook zoon systeem bestaat bij fendt, omdat het anders best een zware ingreep is om even te wisselen en drie keer zon enorm frame kopen hangt ook nogal een prijskaartje aan. Alvast bedankt!
Ik wil de keerringen vervangen bij de hefas van een international 644 omdat hij aan allebei de kanten is gaan lekken. Daarvoor moeten de hefarmen verwijderd zodat je erbij kunt alleen krijg ik deze er niet af. Het ding waar op de foto een geel rondje omstaat wil er niet af waardoor de de grote moer ernaast er ook niet vanaf wil. Heeft iemand tips hoe dit te doen zodat de hefarm er vanaf kan?
Hoi, wij hebben een Fendt 412 com 3 met mechanische cabinevering. Deze vering is te slap ondertussen waardoor de cabine steeds op het einde van de vering klapt. Wij denken dat dit aan het veersysteem ligt en zaten er aan te denken luchtvering er op te bouwen. Er zit al een compressor op de trekker en dus vroegen we ons af of dit een grote ingreep is en hoeveel dit ongeveer moet kosten. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!
Hoi allemaal, Ik ben bezig met het verhelpen van wat lekkages aan mijn international 644. Nou wil ik niet teveel voor verassingen komen te staan en zou ik graag een tecnische tekening en/of onderdelenboek kunnen bekijken om te weten wat ik voor nieuwe afdichtingen enzo nodig heb en waar ze zitten precies. Is er ook online iets te vinden ofzo waar ook een tekening van de achterbrug bijzit? Alvast bedankt!
Leeftijd: onbekend Laatst online: 2wk geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: