We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 110-90.
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 110-90, gezamenlijk zo'n 114.225 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Hallo allemaal,
We willen onze trekker graag gebruiken voor de mesttank, hiervoor zijn vier dubbelwerkende ventielen nodig. 1 voor de hef en snijverdeelmolen, 1 voor de voorsnijkast, 1 voor in- en uitklappen en 1 voor de hydraulische afsluiters.
We hebben wel een trekker die hiervoor past, maar wij willen graag de mogelijkheid houden om van trekker te kunnen wisselen mocht er 1 defect raken.
Onze Fiat-trekker heeft al twee dubbelwerkende ventielen, maar weet iemand of het (gemakkelijk) mogelijk om hier twee bij te plaatsen en zo ja heeft iemand een indicatie van de kosten?
Alvast bedankt!
Beste
We willen deze winter onze fiat 110-90 her spuiten maar weet iemand waar ik de bruine 2k verf kan krijgen online van goede kwaliteit
Alvast bedankt
Goedendag, ik ben op het moment bezig een koppakking te vervangen van een 110-90 motor, het is nu bijna zover dat de kopbouten vast kunnen.. maar heb nog nergens de aanhaalmomenten kunnen vinden op internet.
Mijn Vraag is dus ook.. Weer iemand wat de aanhaalmomenten zijn voor de kopbouten?
Hallo beste tractor fan leden.
Ik heb jullie hulp nodig. Deze jongen gaat 7 oktober trouwen. En zoals veel van jullie weten word deze dag vaak geregeld door de vrouw en volgens haar wensen. Nu mocht ik ook een wens indienen. Ik heb altijd de wens gehad om op een Fiat 110-90 te rijden, helaas nog niet financieel mogelijk geweest. Ik wil jullie mede tractor fanners vragen of het mogelijk is om een Fiat 110-90 te huren voor de bruiloft om mijn toekomstige vrouw op te halen. Ik weet helemaal niet of dit een rare vraag of te veel is gevraagd maar probeer het toch.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Mvg René, iedere dag tractor fanner
De motor van de fiat 110-90 loopt niet lekker meer, hij heeft veel carter-druk en haalt zijn pk's niet meer. Weet iemand wat de onkosten zijn om zo'n motor te laten reviseren?
Hallo, wij hebben thuis een Fiat 110-90, deze wil van het een op het ander moment plots niet meer starten, stil gelegd om aftakas aan te sluiten en opnieuw willen starten, en dit ging niet meer. De starter draait snel rond, er komt brandstof toe aan de pomp. Iemand toevallig een idee?
Bij mijn fiat, een 110.90 heb ik een lek aan de brandstofpomp. Deze lekt rond de as die de brandstoftoevoer regelt. (de as die draaid als je op de gas duwd). is het makkelijk om hier een nieuwe dichting in te steken? of is dit geen werk om zelf aan te beginnen en breng ik hem beter binnen in de garage?
alvast bedankt
Als de cilinderkop er maar pas op ligt, kan ik dan ook de kleppen stellen zonder dat ik de motor verdraai, want dit is bijna onmogelijk bij mij. de kleppen zijn dus allemaal dicht
Ik heb een fiat 110-90 op de kop getikt die jaren buitn ston en dus motor vast. heb de olie uit gelaten maar daar kwam eerst een emmer water uit...
heb de boel geopereerd en de cilinders waren al roesig en er stond ook warer in. die heb ik gekuist met een vod
kan iemand mij goeie tips geven ivm loskrijken zuigers, eventueel te vervangen delen, afvlakken momorblok of wat met de koppakking?
naast de inlaatcollector zit een bakje met olie, dit is voor de servo denk ik, welk type olie moet hier in?
Is er hier iemand die mij kan vertellen of het nog steeds mogelijk is om de orginele cabinestickers en motorkap emblemen te kunnen kopen.. Dit ivm restauratie projekt van mijn new holland 110-90.
Ik wil mijn trekker graag terug brengen in de orginele fiat zoals men hem kocht toen hij uitgebracht is.
Bij voorbaat dank.
Goede morgen,
Ik heb eens een vraag en hoop dat iemand me erbij zou kunnen helpen.
Ik heb vorige week vast gestaan met mn fiat en heb toen mn slot gebruikt, nu is het zo dat ie nu steeds terug in en uit zn slot spring als je er mee rijd dus bochten nemen is er nu niet al te best voor. Wat zou dit kunnen zijn, ben zelf redelijk handig dus zou graag eerst zelf eens proberen voor ik er mee naar een dealer moet.
Alvst bedankt!
Goedenavond
ik heb hier een fiat 110.90dt staan van het jaar 1996. Heel goede tractor, zelden problemen bij. maar nu is door een slecht contact een deel van mijn kabelboom uitgebrand. na een kleine navraag blijkt dat een nieuwe kabelboom mij een dikke 1900 euro gaat kosten. Dus mijn conclusie: ik ga hem zelf proberen te herstellen. Maar mijn vaste garage, noch een andere wil mij het electrisch schema bezorgen van deze tractor.
Is hier iemand die mij aan dit schema kan helpen of die weet waar ik dit op het internet kan vinden?
alvast bedankt
Hallo iedereen
Toevallig iemand een idee over volgend probleem?
Heb hier een 110-90 staan waar de klant het laatste jaar reeds 4 liter remolie heeft ingegoten. Nergens lekken te zien, trekker stopt goed, doch de laatste week valt de druk geregeld plots volledig weg. Na wat pompen komt deze terug en de trekker stopt nog steeds perfect.(dus toch al geen remcilinder denk ik dan) Rempompen zijn vrij droog en werken volgens mij wel.
Iemand een idee?
Groeten uit België
Hallo
ik ben dringent opzoek naar een versnellings bak huis van een fiat 110-90! een 100-90 en 90-90 is gelijk aan dus weet iemand wie die heeft of kan hebben ? ik hoor et graag alst kan een pb!
alvast bedankt
Ik las hier op het internet iets over een koeler op de Fiatagri 110-90 zetten om de olie niet te heet te laten worden. Aan wat voor koeler moet je dan denken?
Het probleem is dat bij een redelijke buiten tempratuur (20 graden) de trekker na een tijd heel slecht meer wil heffen. Dan sta je vol gas te brullen op het kopend om de 4 schaars ploeg te heffen en te draaien. Nou werkt dit natuurlijk alleen maar tegen aangezien je de olie nog harder laat stromen.
Dus mijn vraag: Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een olie koeler?