CM-serie

International 323

Foto’s
176
Video’s
1
Topics
34

Informatie over de International 323

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 323.

International CM-serie

Overige machines in deze serie:

Ervaring

Er is een <strong>tiental</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 323, gezamenlijk zo&apos;n 34.549 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Vooraanzicht
Zijaanzicht

Actuele vragen Stel ook een vraag »

Cormick 323 olie verversen

Ik ben of zoek naar de hydraulyk filter van de cormick 323 kan niet vind waar die op de trekker

3 reacties


International 323 - Welk bouwjaar via chassisnummer

Wie kan mij helpen met het bepalen van het bouwjaar van mijn inter 323

6 reacties


International 323 - Ik heb een international 323 die bij een koude motor veel olie uit de ontluchting

Ik heb een international 323 nu gooit die als de motor koud is olie uit de ontluchting heel veel 1 een keer. En ziet de olie stijgen als ik in de voldoe kijk van de distributie. Ik heb de koppakking vervangen ontluchting slang doorgeblazen uitlaatspruitstuk voor controle of een klep olie lekt. Kan geen scheur of iets vinden geen water bij de olie en heeft niet veel cartendamp bij warme motor. Wie weet mij te helpen wat het probleem kan zijn

Mvg werner

3 reacties


International 323 - Ivm kentekenregistratie ben ik op zoek naar het bouwjaar. Mc Cormick 323, 907803

Mijn dank als iemand mij kan helpen.
Groet, Dirk

6 reacties


International 323 - Voorkamer is los gekomen

Hoi, ik ben/was op zoek naar een andere kop voor m'n international 323 (DD-111).
Veel rond gebeld, bijna niet aan te komen. Ik wilde eigenlijk een andere kop omdat bij de huidige kop een voorkamer los is gekomen. Nu een andere kop er bijna niet in zit wil ik proberen de voorkamer er weer in te krijgen maar hoe?? Iemand tips??
Men zegt dat lassen bijna niet kan omdat het verschillende materialen zijn en dat het vroeg of laat weer scheurt. Iemand een idee?
Vr. Gr. Wim Modders

15 reacties


International 323 - Hoe kom ik aan een goede kop van een 323

Hoi Allemaal. Ik kan een 323 aanschaffen waar de voorkamer in de kop is losgekomen. Misschien is ie er weer in te lassen, maar het liefst heb ik een andere kop. Ik begrijp dat er moeilijk aan een kop te komen is van een 323? Iemand een tip?

5 reacties


International 323 - wie weet wat de nummers die in mijn trekker staan betekenen

323 g 211112
r 6408

1 reactie


International 323 - Tips en aandachtspunten aanschaf international 323

Hallo leden,
Ben bezig met de aanschaf van een 323.
Zijn er bij dit type nog aandachtspunten en/of dingen waar ik op moet letten?

Bekent van deze trekker is wel dat er werk aan de motor is. hij lekt langs de zuigerveren dus hou er al rekening mee dat ïk er nieuwe zuigers en bussen in moetten zetten en alles wat we dan gaan tegenkomen.

Alle tips/ info En documentatie is welken

Alvast bedankt!

6 reacties


International 323 - Koelvloeistof in het carter

Hallo allemaal,

Ik ben bezig aan een Inter 323 deze had veel luchtbellen in het koelsysteem dus de koppakking vervangen. Ook de kop laten vlakken en aflaten persen deze is goed.

Nu dus alles gemonteerd met een nieuwe kopppakking en volgens de juist specificaties aangetrokken.

Maar toen ik koelwater ging vullen begon er koelwater uit het Carter te druppen.

De bussen en alles heb ik goed bekeken maar zie er geen schuurtje in ofzo.

Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!!

6 reacties


International 323 - Wie heeft er een uitlaatspruitstuk te koop voor een verticale demper

Mijn spruitstuk heeft een tik gekregen en is op verschillende plaatsen gebroken

4 reacties


International 323 - Heeft de 323 een kleine zf steek as?

Ik vraag me af of een inter 323 een as heeft met kleine zf steek. Ik wil namelijk nieuwe velgen kopen voor de trekker. De velgen die ik wil kopen passen op een 423 of 453. Mijn vraag is of een 423 ook een kleine zf steek heeft zodat ik weet dat ze passen.

Groetjes Thijs

1 reactie


International 323 - Hydrauliek probleem hef zakt

Hallo,
ik heb een international 323 waarbij ik een drukloze retour heb laten maken.
Deze voor het terug duwen van de olie als ik mijn houtklover gebruik.
De pers zijde komt van de kant waar onze vaste maaibalk in hing( enkel werkend)
Nu is bij het maken van de retour de olie ververst en zat er dus eerst verkeerde olie op kreeg ik te horen( trekker is van mijn oom)
Het geval is dus dat hij achter bij de vuldop/pijlstok best veel begon te lekker en ik nu met 1 voet de hef zeker 15-20 cm naar beneden kan duwen.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn of wat ik kan doen voor dit te verhelpen? mijn oom is op leeftijd dus kan dit zelf niet meer.

Bij voorbaad dank!

25 reacties


International 323 - Dynamo kopen goedkoop waar

Dynamo laad niet bij, waar kan ik een betaalbare dynamo kopen?

13 reacties


International 323 - Tractor lekt olie uit het oliebad luchtfilter

De laatste paar keer viel na gebruik op dat de tractor ineens olie lekt. Ik heb de kap en de gril eraf gehad en het lijkt uit het luchtfilter te komen. Ik heb vervolgens het onderste bakje eraf gehaald en hier zit zoals gebruikelijk olie in, maar niet teveel lijkt mij. Ik had begrepen dat de olie in het onderste bakje stof filtert, maar het lijkt dat hoger in het filter ook olie zit? Ik krijg de indruk dat de olie in het filter omhoog geblazen wordt en tijden het rijden zie ik ook dat de grill ter plaatse van het filter met olie besmeerd raakt. Het gaat niet om grote hoeveelheden, maar toch. Motor heeft wel wat carterdruk, maar start probleemloos en verbruikt ook geen olie. Er zit geen water in de olie, olie in het water of anderszins.. wel heb ik de indruk dat de motor nu minder toeren maakt maximaal, zit rond de 2000(volgens handleiding normaal) , maar was rond de 2200. Iemand enig idee waar ik het probleem moet zoeken? Ik ben verder een leek op motor technisch gebied..

21 reacties


International 323 - Is een international 323 ook geschikt voor een pz 165 of is pz 135 beter?

Goedemorgen,

Ik wil een maaier kopen en dan lijkt een pz 135 een logische keuze. Zou een pz 165 echter ook kunnen? Trekkertje heeft maar 26pk dus het lijkt dan misschien wat optimistisch gedacht...
Ik las echter ook op het forum dat een 165 lichter loopt dan een 135?
Er was een oud topic met deze vraag, maar bij mij zegt hij 404 fout als ik erop klik..

Martijn

20 reacties


International 323 - Te laat getankt

Helaas ben ik te lang doorgereden waardoor de tank leeg was. Ik heb 10 liter getankt maar hij start niet.
Wat moet ik doen om hem aan het lopen te krijgen.
Iemand zei dat ik hem moet ontluchten maar waar en hoe doe ik dat.

Alvast bedankt voor de info

16 reacties


International 323 - Topstang inter 323

Zou iemand mij kunnen vertellen of de aansluiting voor de topstang op de 323 een Categorie 1 of 2 aansluiting is? Ik heb een 323 gekocht, alleen deze heb ik nog niet.. zou graag voor die tijd ook vast een nieuwe topstang aanschaffen.

9 reacties


International 323 - Verversen international 323

Beste liefhebbers,
Sinds kort heb ik een international 323.Graag zal alle olieën willen verversen. Weten jullie wat voor olie er in de motor, im de versnelllingsbak e.d. moet?
Groetjes Thijs

13 reacties


International 323 - Wisselstroom dynamo opbouwen tips gevraagd

Beste tf-ers,
Al enige tijd ging het accu lampje niet meer uit na het starten, en vanmiddag fikte de spanningsregelaar uit.
Nu zit ik te denken om er maar meteen een wisselstroomdynamo op te zetten.
Wie heeft dat al eens gedaan en weet het juiste type ivm ampères, beperkte inbouwruimte, poulie diameter etc ?
Graag verneem ik jullie tips !
Groet Looman

4 reacties


International 323 - onderhoud omg. Lochem

Beste kenners,

Sinds kort ben ik eigenaar van een McCormick 323, volgens mij hetzelfde als een International 323.
De trekker start en loopt nog prima, aangezien ik dit graag zo wil houden ben ik benieuwd waar ik voor onderhoud in mijn omgeving terecht kan.
Graag jullie ideeën.

mvg, hupiter

13 reacties


International 323 - Hef wil niet helemaal zakken.

Beste mensen, ik sta op het punt een 323 te kopen via een betrouwbaar mechanisatiebedrijf. Er is 1 probleempje. De hef wil niet volledig zakken. De trekker heeft 5 jaar stilgestaan. Er werd genoemd dat er corrosie in de cilinder kan zitten. Hoe moet ik dit inschatten? Juiste diagnose? Oplosbaar? Onderdelen? Kosten? Ik zou het fijn vinden tips te krijgen. De trekker wordt geen paradepaardje, maar moet gewoon gaan werken voor de kost. Bij voorbaat dank!

12 reacties


International 323 - speling op stuur

Hallo mijn inter 323 heeft speling op het stuur wat kan ik hier aan doen?

7 reacties


International 323 - olie en ontluchten pomp 323

Hallo,

mijn interantional 323 nieuwe type gril heeft zonder brandstof gestaan door vorige eigenaar. daara heef hij hem weer ontluch en liep deze weer.
nu liep die maar voor even.. leiding van tank zat helemaal dicht.

naar dit schoongemaakt te hebben( tank leidingen, nieuw filter) probeer ik hem te starten, maar ik krijg geen brandstof uit de leidingen naar de verstuiver...

ik heb filter al ontlucht.

nu las ik ook iets van olie in de pomp? hoeveel moet er in, welk soort.

ik hoor het graag.

Jelte

10 reacties


International 323 - tuimelas

Wie weet of de tuimelas tegelijk met de kopmoeren moet worden aangetrokken.

Alvast bedankt

2 reacties


International 323 - handleiding motor 323 of 423

Hallo
Mijn koppakking is er door gevlogen.
Kan iemand mij een handleiding bezorgen voor het demonteren en monteren van een motor en afstelling.international cormick 323
Over 323 of 423 ben ik niet zeker kan dit ook nergens terug vinden hoe kan ik dit zien.
grt rob

5 reacties


International 323 - Volgorde aanhaalmoment kopbouten

Wie weet de volgorde van de aanhaalmomenten van de kopbouten ?

Alvast bedankt.

4 reacties


International 323 - uitlaat

Hallo,

ik ben in het bezit gekomen van een cormick 323.
nu wil ik hier een rvs uitlaat op maken.
wie heeft een idee hoe ik de demper kan vervangen/wegwerken of kan ik de demper wel geheel weglaten?

mvg

11 reacties


International 323 - geluid versnellingsbak ??

Hallo
ik heb een international 323 agriomatic

bij de agriomatic hendel in de hoogste versnelligs en de gewone versnelling vrij met de koppeling los komt er een gigantisch geluid uit de versnellingsbak/achterbrug.

trap ik de koppeling in en laat het weer los kan het ook zo weer weg zijn en later weer komen.
zet ik hem vrij of in de lage gearing komt er nooit geen geluid uit.
zet ik hem weer in de hoge gearing begint het weer.
Wat kan dit zijn?
Direct de bak erachter weg halen of komt dit vaker voor?

alvast bedankt

3 reacties


International 323 - waar extra op letten bij aankoop ?

Beste 323 bezitters,

Graag jullie tips bij de aankoop van een 323.
Is nog van 1e eigenaar, wel lang stil gestaan. Heffing gaat naar beneden als je de hendel omhoog doet. Is het een gewild type ?

Alvast bedankt voor jullie tips !

groet Looman

29 reacties


International 323 - klepspeling en aanhaalmoment

Hallo

kan iemand mij vertellen wat het aanhaalmoment van de kopbouten van mijn 323 is en de klepspeling?

Alvast bedankt

Met vr. groet Jan

8 reacties


International 323 - Specificatie hydrauliekolie

Welke specificatie heeft de hydrauliekolie van een 323.

5 reacties


International 323 - versnellingsbak 323

Beste mensen ik wil de versnellingsbak gaan verversen, wie kan me vertellen welk type olie moet er op moet en hoeveel?
En is er een plaatje beschikbaar waar de aftap en vul opening zit?

Met vriendelijke groet,
willem

3 reacties


International 323 - Spruitstuk international 323

Beste Mensen,

Tijdens het achteruit rijden is mijn uitlaat achter een balk blijven steken met als resultaat dat het haakse stuk na het spuitstuk is afgeknapt.
Is dit te lassen of weten jullie waar ik een andere kan halen?
Wat is de bandenspanning van de international 323?
Hoe kan ik aan een werkplaatshandboek komen?

Met vriendelijke groet,
Willem Braam

8 reacties


International 323 - dieselpomp ontluchten

Ik heb het volgende probleem? Traktor is zonder diesel gevallen en nu heb ik er nieuwe ingedaan, maar hij wil niet meer starten. Heb de injectorleidingen al los gehad om te ontluchten maar er komt geen diesel uit als je start? Hoe moet ik handelen? Ik heb ook gezien dat er olie op de pomp moet? Welke en hoe kan ik deze controleren of er genoeg op is?

8 reacties


Video’s

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle International machines