We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 724.
Overige machines in deze serie:
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 724, gezamenlijk zo'n 87.418 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Heb een tijdje geleden een hobbymannetje mijn motor volledig laten reviseren zelf alle onderdelen geregeld. Alleen heb hem nu een dikke week terug en vergeleken met toen ik hem heen bracht klinkt hij nu een beetje onregelmatig. Nu heb ik dus de vraag of iemand hier mee bekend is en of dit normaal is. Dacht zelf dat de motor misschien nog even goed moet inlopen. Heeft nog maar een paar uur gedraaid namelijk sindsdien.
Nadat ik hem laatst goed op z'n donder heb gegeven fluit hij niet meer mooi zoals ie eerst wel deed, er zit een de lange uitlaat op
Kan iemand mij vertellen hoe ik de differentieel blokkering voor een ihc 724 inschakel?
Net vaak nodig maar vandaag een moment met zwaar trekken waar het wel beter was geweest
Dank alvast
Goedemorgen,
Ik ben in het trotse bezit van een ihc 724, vanmorgen wilde ik het erf even schoon schuiven.
Bij het (moeizaam) starten van de machine sloeg alle electra ineens volledig uit en geeft de machine geen kik meer.
Bij nameten blijkt er nu spanning te staan op de massa.
Dat wil zeggen als ik de massa van de trekker pak op een willekeurig punt en de min van de accu krijg ik 12 en een beetje volt.....
Heb al de startmotor losgekoppeld van de draden en dan blijft het probleem, iemand enig idee? Kan geen doorgesleten draden vinden.
Tevens zijn alle zekeringen nog heel....
Alvast bedankt voor de hulp cq reacties
Onze Inter 724 staat in de werkplaats voor een grondige winterbeurt. Nu wilde ik de diepte regeling weer origineel maken en lekkages oplossen. Naast de dikke regelstang rechts is een aparte stang aanwezig (links daarvan) die afgebroken lijkt. Dit is niet origineel, pasvlakken zijn niet bewerkt en gaten zijn willekeuring geboord. Er zat een dekselstje overheen dat lekt. Er is aan gebeund dus. De stang die hier aanwezig is kan ik naar binnen drukken maar ik weet niet hoever (dan krijg ik hem niet meer terug). Heeft iemand enig idee wat voor stang dit zou kunnen zijn? De hef inrichting werkt verder prima.
Ik heb een international 724 aangeschaft een jaartje geleden en sinds een paar maanden komt er steeds olie uit de uitlaat. Dit is nu zo erg dat de trekker niet veel langer dan een paar uur kan draaien voordat de motorolie gevaarlijk laag komt te staan. De rubbers om de klepstelen heb ik al vervangen. Dit leek het verholpen te hebben totdat hij nog meer olie dan voorheen uit de uitlaat proestte. Nu dus mijn vraag of iemand nog iets weet waardoor dit kan gebeuren of kan aanwijzen of ik iets verkeerd heb gedaan.
Hallo,
we hebben een international 724 met ronden spatborden waarop er van die dingen op zitten (zie bijlage) kan iemand mij vertellen waarvoor dat is. hetzelfde als voor naast het dahsboard zitten er van die steunen naast(zie bijlage) waar je touw of iets aan vast kan zetten. is dit voor een siroco kapje of een fritzmeier. er staat wel sirrocco op de rolbeugel maar het leek mij dat er bij een sirroco kapje er geen dingen op de spatborden hoefde te zitten.
alvast bedankt
Weet iemand waar de toeter van een international 724 zit
Alvast bedankt
Wat kan het bouwjaar zijn van mijn international 724? Met het chassisnummer: 5004000010055
Slecht te lezen maar doe toch even een foto van type plaatje erbij
Hallo , ik heb n International 724 Bj 1970 , en wil graag de velgen laten spuiten , maar Ook de uitlaat , wie weet welke kleur lak dat hiervoor bedoeld is ? , En wat betreft de Velgen zou volgens div foto's de binnenvelg rood moeten worden.... Ben hier echter nog niet over uit .
Hallo,
we hebben een international 724, en die zou ik graag willen overspuiten
maar we hebben geen spuitmachine, dus is mijn vraag: kan het ook met een spuitbus? zo ja blijft dat er lang opzitten en is het mooi?
Wat is het bouwjaar van onze international 724 met serienummer 5004000D008840
Heb deze nodig voor de aanvraag kentekenplaat
Hallo,
Kan iemand van de experts hier mij vertellen waar ik het serienummer kan vinden van van international 724?
Ik heb reeds gekeken bij de vooras en de achteras maar kan nergens een serienummer plaatje vinden.
Naast de koppeling zie ik wel een nummer staan : 3057018R4 maar weet niet of dat het serienummer is.
Tevens zie ik aan de rechterkant van de tractor ook een nummer staan : 107928 SB0C1.
Is er iemand die raad weet?
Kan iemand mij ook vertellen welk bouwjaar deze is? in de voorwielen staat 1973 maar weet niet of het de originele voor wielen zijn.
Zou toch graag een kenteken willen aanvragen nu het nog kan.
Wat moet ik tevens nog meer weten voor het aanvragen kan een kenteken voor mijn tractor?
Het zijn wel erg veel vragen in 1 keer.
Groetjes Patrick
Goedenavond.
Ik heb gisteren een international 724 gekocht. Nu ben ik benieuwd wat de verschillen zijn tussen een 724 en een 824.
Ik heb al even zitten googelen. Echter heb ik de verschillen nog niet kunnen vinden.
Alvast bedankt!
Hallo allen,
Recent een International 724 gekocht, weet iemand het bouwjaar?
Chassisnummer :5004000D000684
Groet, Postema
Goedendag,
Ik heb sinds kort een IHC 724 met bijbehorend serienummer 5004000D004742.
Weet iemand ook het bouwjaar? Qua model verwacht ik iets van 1969-1972.
Alvast bedankt.
Hallo allen,
Iemand vroeg me om mee te zoeken naar de afdichting van de stuurcilinder van een Inter 724
De stang heeft een diameter van 22mm en de buitenzijde van de afdichting een diameter van 34mm.
Het gaat om een 2wd uit 1970
Kan iemand deze man verder helpen?
Vriendelijke groeten,
Marten
Ik heb een fritzmeier beugel met steunen onder het spatbord die ik op mijn 724 wil maken alleen lijken de steunen niet te passen.
Heeft iemand een inter 24 serie met eenzelfde beugel gemonteerd en zou diegene een paar foto's kunnen plaatsen hoe het gemonteerd zit?
Deze beugel zou ook van een 724 afkomen trouwens.
Mijn hefbediening lekt bij de hendels. Moet ik nr. 13 loshalen om erbij te kunnen of is er een simpelere manier om de stangen los te halen?
Ook lijkt er bij een eerdere reparatie wat vastgelast te zijn. Hoort dit zo of is er te veel gelast?