Foto van: Yanmarthomas
C-familie

Case International 1056 XL

Foto’s
2.892
Video’s
103
Topics
72

Documenten

Case 1056 Boerderij test door Henk Beunk

1 pagina’s, 4.20MB

Case 1056 Boerderij test door Henk Beunk

1 pagina’s, 6.06MB

Case 1056 boerderij test door Henk Beunk

1 pagina’s, 5.29MB

Case 1056 Boerderij Test door Henk Beunk

1 pagina’s, 5.27MB

Case 1056 boerderij test door Henk Beunk

1 pagina’s, 4.23MB

Case 1056 Boerderij Test door Henk Beunk

1 pagina’s, 3.93MB

Informatie over de Case International 1056 XL

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 1056 XL.

Case International C-familie

Overige machines in deze serie:

Ervaring

Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 1056 XL, gezamenlijk zo&apos;n 121.651 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Ik maai met de 955 xl het is een 3 meter 20 maaier met kneuzer int hooi
Vooraanzicht
Zijaanzicht

Gebruikerservaring

Ik maai met de 955 xl het is een 3 meter 20 maaier met kneuzer int hooi

Actuele vragen Stel ook een vraag »

Case International 1056 XL - Werkplaatshandboek gezocht voor case 1056 40 km wegens revisie

Hallo allemaal , wegens revisie ben ik opzoek naar een compleet werkplaatshandboek.

0 reacties


Case International 1056 XL - Werkplaats handboek van ih 1056 xl

Ik zoek een werkplaats handboek voor een 1056 xl en vooral voor de versnelingsbak

11 reacties


Case International 1056 XL - Versnellingsbak olie en hydrauliek olie aftappen en bijvullen

Hallo,

Ik wil de versnellingsbak olie van mijn 1056 verversen,
Ik krijg alleen nergens gevonden waar deze afgetapt en bijgevuld moet worden, idem dito voor het hydraulisch systeem. Deze wil ik nog niet aftappen maar wil wel weten hoe en waar dat moet. Heeft er iemand foto’s oid waar de aftap pluggen voor de versnellingsbak olie en hydrauliek olie zitten?

Gr Thomas

9 reacties


Case International 1056 XL - Vernsellingsbak oliepomp vervangen

Ik heb een versleten versnellingsbak pomp van mijn 1056xl om die te vervangen moet dan de cabine er af of kan dat ook via de zeikant van de bak

5 reacties


Case International 1056 XL - Case 1056 gloeit niet

Zou iemand me een foto willen sturen waar het voorgloeirelais zit?

8 reacties


Case International 1056 XL - Elektrisch schema voorwiel aandrijving gezocht

Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een electrich schema van een Case International 956 XL, een rood/zwarte met de aandrijfas midden onder.
Wie kan mij hieraan helpen?
Alvast bedankt.

Grt. Wout

5 reacties


Case International 1056 XL - 4wd blijft aanstaan

Hoi goede dag
Ik heb bij mijn 1056xl dat de 4wd aan blijft staan
Nu heb ik hem elektrisch na gelopen en zou goed moeten zijn ik krijg gewoon netjes stroom op de magneet spoel nou heb ik druk gemeten en geeft die helemaal niks aan en als ik dan de rem in druk geeft hij 11 bar maar dit zou andersom moeten werken heeft iemand enig idee hoe dit kan komen ?

3 reacties


Case International 1056 XL - Vrije slag koppeling afstellen

Wie kan mij vertellen hoe ik de vrije slag van m’n koppeling moet afstellen? Of is er een boekje of iets voor?

11 reacties


Case International 1056 XL - Hoeveel gewicht kan een 1056 uit 1987 trekken

Hoeveel gewicht kan een 1056XL uit 1987 trekken? Zou er een kipper van 7 ton eigen gewicht plus 12 ton lading achter kunnen? Dus 19 ton trekken. Dan zou de totale combi 24 ton wegen.

23 reacties


Case International 1056 XL - Gloeien case 1056 1991

Hallo

De tractor heeft laatst een nachtje buiten gelogeerd en hij starte in de ochtend wat moeilijk. Kun je deze trekker laten gloeien? Ik kan nergens op of rondom de motor een gloeispiraal vinden. Alles goed bekeken. Dus ik denk haast dat het niet kan. Trekker is van 1991.

Groet Thomas

24 reacties


Case International 1056 XL - Wie wil voor mij de breedte hoogte en lengte van een 1056xl opmeten

Hallo.

Wie wilt voor mij de lengte breedte en hoogte van een case international 1056XL opmeten op standaard banden?
Bedankt alvast

Gr Thomas

11 reacties


Case International 1056 XL - 4 w d probleem

Beste,

Na een kapotte spoel gehad te hebben zijn de problemen met de 4wd begonnen.
Nieuwe spoel deze is gemodificeerd. niet meer een uit een geheel gegoten blokje meer maar een losse kern en een losse spoel.
Deze was te zwak en kon hem niet overwinnen als de 4wd uit moest.
Nu met een nieuwe spoel die sterker is overwint hij wel.
Maar sinds kort wilde de 4wd er niet meer op/aan.
Uitelkaar gehaad en het huisje iets opgeschuurd met waterproof fijn schuurpapier waar de schuif inzit ( hier zat een braampje aan )
Weer gemonteerd maar nu als de olie warm is de 4wd eral op als de tractor zachtjes rijd, onder de 1400 toeren zogezegd.
Als ik hem juist aan wil hebben duurt dit nu een paar seconden voor reactie.

Het lijkt erop of hij nu opeens lek heeft maar ik kan dit niet geloven. Nu weer uitelkaar gehaald maar het schuifje gaat soepel. Zonder speling natuurlijk.

In december druk gemeten deze was 16/17 bar.
Wel voor het opschuren.

Heeft iemand hier ervaring mee? of de perfecte oplossing zodat ik er weer van op aan kan.

Alvast bedankt!!

Groet Hans

15 reacties


Case International 1056 XL - Afstellen kroon en pignon

Ik heb zojuist de lagers van de pignonas vervangen. En wilde het opnieuw afstellen. Nu vraag ik me af wat 3857 wat op de pignonas gegraveerd staat betekent. Ik denk dat het voor de afstelling is. Maar waar tussen moet ik dit meten en wat voor eenheid is dit?

2 reacties


Case International 1056 XL - Inspuitmoment bosch ve case 1056xl

Hallo,

Weet iemand het inspuitmoment van een case 1056xl met de bosch VE pomp die met een meetklok van achter in het pomphuis op tijd moet worden gezet. Dus niet de VA pomp met merktekens die je vanaf de zijkant van de pomp af kunt lezen. Voor de timing van de VE zal waarschijnlijk een ''mm'' maat aangegeven worden van de plunjer in de pomp maar kan dit nergens terugvinden. Mocht iemand dit weten dan hoor ik het graag. Foto van de pomp heb ik toegevoegd.

Alvast bedankt

4 reacties


Case International 1056 XL - Bouwjaar achterhalen via chassisnummer

Ik ben druk in de weer om alle kentekens aan te vragen en kan nergens op mijn 1056 het bouwjaar terugvinden. Velgen zijn niet origineel en ook het typeplaatje is niet aanwezig. Het chassisnummer is D030732D030498. Hopelijk kan iemand mij verder helpen. Alvast bedankt!

20 reacties


Case International 1056 XL - 4wd blijft aan staan

Hoi ik heb een case 1056xl en de 4wd blijft aan staan tijdens het rijden nu heb ik gisteren geken maar ik krijg geen stroom op de spoel aan de onderkant van de cabine heeft er iemand mis tips van wat het kan zijn alvast bedankt

2 reacties


Case International 1056 XL - 30kmh ombouwen naar 40kmh

Ik heb een 1056xl met een 30km bak. Wat heb ik nodig en hoe bouw je deze gemakkelijk om naar 40 kmh?

En is er iemand die toevallig een werkplaatshandboek van een 1056xl heeft?

Alvast bedankt!!

10 reacties


Case International 1056 XL - 4WD klep blijft hangen en komt niet terug.

Hallo,

Ik heb een case ih 1056XL staan waarvan de 4 wiel aandrijving niet inschakelt. Nu ben ik er zelf achter gekomen dat dit komt doordat de klep die de druk van de koppeling af moet gooien onder blijft hangen dus dicht blijft staan. Ik heb de klep al een keer helemaal gedemonteerd en grondig schoongemaakt, dan doet hij het weer 2 tot 5 keer en blijft hij weer hangen. Kan het de oorzaak zijn dat de veer niet meer sterk genoeg is? Komt dit probleem wel eens vaker voor?

Mvg, Kevin

4 reacties


Case International 1056 XL - 1056 XL start moeilijk ondanks een goede batterij

Hallo,

Wij hebben een 1056XL, hier hebben wij reeds een 140 Ah batterij in gestoken, meer dan nodig dus. De starter werkt naar behoren. Het probleem ligt dus waarschijnlijk bij het heropladen van de batterij. Weet iemand waar het probleem kan liggen waarom hij niet oplaad?

Met vriendelijke groeten

17 reacties


Case International 1056 XL - Vier wiel aandrijving problemen

Hallo tfers,

De 4wd van de case 1056 werkt sinds kort niet meer. Als de trekker slipt helpen de voorwielen eerst nog een klein beetje maar als ze teveel grip hedden doen ze niks meer. Oliepomp zit er nieuw in, filter is nieuw, de solenoid bij het filter helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt. Ook de centrale aandrijf pot onder de trekker eraf gehaald en alle plaatjes bekeken. deze waren nog goed en ook geen gekke dingen te zien.

heeft iemand een enig idee wat het dan wel kan zijn?

Mvg Hielke

5 reacties


Top 6 video’s Alle video’s »

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle Case International machines